#322 Latarenka dla Babci

Witajcie :)

Dzisiaj przychodzę do Was z pomysłem na prezent dla babci z okazji jej nadchodzącego święta.
Postanowiłam wykonać dla swojej babci romantyczną latarenkę, którą wykonałam
z beermaty i kolekcji papierów i dodatków marki Craft o'Clock #Felici'Tea'.

Latarenka ma zdejmowany "daszek" dzięki temu można w niej używać zarówno małych tealight'ów jak dużych (max. 17 cm) świec.
Latarenka jest jednocześnie moją pierwszą inspiracją na blogu Craft o'Clock, gdzie serdecznie Was zapraszam do poznania tegorocznego (2019) składu DT :)












Mam nadzieję, że mój pomysł na prezent Was zainspiruje do wykonania oryginalnego prezentu dla Waszych babć :)

Latarenkę zgłaszam na wyzwanie:

- użyłam metalowego "łapacza snów"
 i zestawu zawieszek - liść, kwiatek, koralik

Komentarze

  1. Piękna praca i oryginalny prezent. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie wyjątkowym prezentem dla Babci jest cudowna

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna latarenka. Super dobrane dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna latarenka :) super pomysł na prezent

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na prezent i świetne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna! Idelanie sprawdziłyby się w niej takie światełka na baterie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) też pomyślałam o tych światełkach :D ale zapomniałam zrobić zdjęcie... jest jeszcze szansa, więc pewnie na dniach dodam fotkę ;)

      Usuń
  7. Wow! jaka piękna ...ale efekt! Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiekna praca, babcia na pewno będzie równie zachwycona jak ja.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna praca :D Dziękuję za udział w wyzwaniu S&M

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty