#438 Tylko czas ... steampunk w moim wydaniu


Witajcie, dziś przychodzę do Was z inspiracją dla Carft O'Clock wykonaną z papierów "Age of Technology". Kolekcja pełna niespodzianek i wielkim potencjałem.
Dzisiejsza praca to LO wykonane na blejtramie w kształcie koła. Głównym jej elementem jest duży zegar "przecięty nocnym niebem, na którym zbudowałam kompozycję z zębatek i mniejszych zegarów. W centralnym miejscu tej kompozycji umieściłam zdjęcie trzymającej się za ręce pary. Symbol ten podpisałam zdaniem "pod osłoną nocy, jestem przy Tobie...".  Dla wyrównania kompozycji w lewym górnym rogu umieściłam napis przewodni - tekturkę "Tylko czas nie chodzi spać", który ozdobiłam złotym embossingiem i umieściłam na mniejszych zegarach. 







Pracę zgłaszam na wyzwanie 
Tekturkowo - Steampunk



Komentarze

  1. Świetna praca! Dziękuję za wspólną zabawę w wyzwaniu Tekturkowa :) DT - Natalia.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty