#441 Dziecięca Kartka okolicznościowa


Witajcie :)
U mnie dziś kwieciście i majowo.
Robiąc tą kartkę miałam w myślach maj sprzed kilku lat, gdy słoneczko pięknie świeciło, a kwiaty w ogrodach były w pełnym rozkwicie.
Dzisiejsza majowa pogoda nie przypomina żadnej w poprzednich latach, nad czym ubolewam i bardzo tęsknię. Pamiętacie majówki? Gdy słoneczko dogrzewało tak, ze miało się ochotę pojechać nad wodę i pomoczyć nogi? Właśnie za takim majem tęsknię.
Mam jednak nadzieję, że tą karteczką nieco ciepła, słońca i pogody Wam dostarczę :)


Kartkę wykonałam z kolekcji Lemoncraft 
"Girl's Little World".
Na kartce znajdziecie koronki w różnych kolorach, kwiaty wiśni, różę i malutkie różyczki oraz kilka gałązek bliżej nieokreślonej roślinności ;) Udało mi się nawet przemycić tekturkę :D 
Cąłość jest pochlapana tu i tam białą farbką z DecoArt i obrokacona farbą brokatową IZINK 






Kartkę zgłaszam na wyzwania:


Komentarze

  1. Piękna jest. Lubię róż na kartkach. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest piękna;) Dziękuję za udział w majowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. very pretty flowers and card. Good luck and thanks for playing along with us at Egocraft task. Hope to see you again
    Shylaa DT

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna praca! I oczywiście nie zabrakło koronki :) Dziękuję za udział w majowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cuuudowna praca:)! Pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Majowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna kartka, dziękuję za zabawę ze @scrapkowo.pl, pozdrawiam serdecznie Magda DTScrapkowo

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty