#445 "Sisters" LO


Witajcie. Dziś przygotowałam dla Was siostrzany layout. LO powstało na na pięknym arkuszu papierów marki 49AndMarket, który wzbogaciłam papierami i dodatkami marki Kaisercraft. Całość świetnie się skomponowała i powstała cudowna dekoracja do powieszenia na ścianie.



Nie wiem jak Wy, ale ja czas przeglądając zdjęcia mam ochotę je wykorzystać do stworzenia czegoś niepowtarzalnego, czegoś co będzie przyciągać wzrok i opowiadać historię zawartą na zdjęciu.
Tak było również z tym zdjęciem, który tylko czekało na odpowiednią oprawę.




W tej pracy wykorzystałam przepiękny arkusz papieru od 49AndMarket, który wzbogaciłam dodatkami od Kaisercraft oraz papierami Prima Marketing. Kompozycję zbudowałam na tle przygotowanym z pasty modelującej i masek od 13@rts , które nieco podkolorowałam farbami kredowymi.
Kika wycisków z masy samoutwardzalnej z foremek Primy, kilka tekturek i praca gotowa.
Teraz zdobi moją ścianę i przypomina mi, że moją najlepszą przyjaciółką jest moja siostra.










Jeśli chcecie zobaczyć jak powstawał mój layout zapraszam Was na nasz kanał YT, gdzie przygotowałam dla Was TUTORIAL.




WYKORZYSTANE MATERIAŁY

PAPIERY

Papiery 49&Market - Sweet Reflections: Singing The Blues
Papiery Kaisercraft - Wendering Ivy - Blue Posy

DODATKI  
Maska/szablon 13@rts "Swirls"
Maska/szablon 13@rts "Doily"

Kwiaty papierowe Prima Marketing Flirty Fleur - Adoration

Kaisercraft Lady Like Die-Cut
Kaisercraft Wandering Ivy: Die-cut

MEDIA
13@rts - Gesso clear 


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty