#259 Goatbox na dużą Milkę z papierami Craft o'Clock

Hej hej :)

Dziś przygotowałam dla Was coś specjalnego, mianowicie postanowiłam
zmierzyć się z opakowaniem na dużą Milkę.
Przyznam, że początkowe wyzwanie okazało się samą przyjemnością,
szczególnie, że na warsztat poszła najnowsza kolekcją Craft o'Clock -
"Spring Bustling", którą możecie nabyć również w naszym sklepie <3

Opakowanie okleiłam papierem w fioletowe deski, który znajdziecie na
odwrocie papieru SB #02. Główna kompozycja powstała z grafiki wyciętej
z dużego arkusza SB #04, wykorzystałam te cudne króliczki, które aż
się prosiły o umieszczenie ich na tej dużej powierzchni ;)
Przykleiłam je na gazie i taśmie dystansowej, by uzyskać przestrzenny efekt.
Z kolejnych arkuszy i arkusza z dodatkami wycięłam króliczka
solenizanta i girlandy, na których napisałam "Sto lat".

Mam nadzieję, że przybliżyłam Wam nowe papiery oraz pokazałam, jak
wykorzystać powierzchnię jaką daje nam opakowanie na dużą Milkę :)













Komentarze

  1. Marlena, pięknie zaprezentowałaś tą kolekcję papierów. Śliczny czekoladownik.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne pudełeczko! I te papiery... Dzisiaj do mnie dotarły (razem ze ślubnymi) i boję się, że jak je otworzę, to przepadnę. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otwieraj i przepadają 😁 ja nie potrafię od nich rąk i oczu oderwać 😉

      Usuń
  3. Ale bajeczna praca :) buzia się sama uśmiecha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne papiery super wykorzystane. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam szczerze że jak to się mówi kopara mi opadła. REWELACYJNY projekt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Marlena! Ty wiesz, że ja lubię fiolet prawda? A jak nie wiesz to już wiesz... Zakochałam się 😍

    OdpowiedzUsuń
  7. Fenomenalnie zagospodarowałaś tę dłuuuuuuugą powierzchnię, jestem zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) tak mi pasowała ta powierzchnia, żeby wykorzystać w całości kompozycję z dużego arkusz (tak szkoda jakoś mi było to dzielić) więc zaryzykowałam :D

      Usuń
  8. Och jaka fantastyczna praca! Świetna jest!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny czekoladownik, taki wiosenny :) super

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty