#262 Festiwalowe LO

Dzień dobry wiosno!
Dziś przychodzę do Was z naszymi nowościami, czyli papierami włoskiego producenta CIAO BELLA.  Na star wybrałam genialną kolekcję "Jazz Club" pełną nut, muzyki i Jazzu.
O samych papierach mogę powiedzieć, że bardzo dobrze się z nimi pracuje. Ich gramatura (190) jest wystarczająca do scrapowych prac. Postanowiłam ją przetestować od razu rzucając na głęboką wodę i tak powstało to LO. Papier bardzo fajnie reaguje na wodę, nie wsiąka jej całkowicie co pozwala pobawić się chwilę rozwodnionymi farbami i mgiełkami. Najważniejsze dla mnie było to, że po skończeniu projektu nic się nie zrolowało, tzn. papier delikatnie uniósł się na brzegach, ale nie ściągną się całkowicie do środka. Ponadto bardzo fajnie się go strzępi, drze i zawija :D a przy wycinaniu gotowych elementów resztki papieru są naprawdę minimalne.

Nie wiem czemu, ale Jazz kojarzy mi się z filmami o Nowym Orleanie i tamtejszymi ulicznymi festiwalami. Postanowiłam w tym LO nawiązać do festiwalu używając mocnych akcentów kolorystycznych. Papier bazowy miał moty nocnego nieba i miasta nad wodą z księżycem w tle, co bardzo ułatwiło realizację projektu.
Zresztą, sami zobaczcie jaki festiwal barw stworzyłam :)
















LO zgłaszam na wyzwania:

Art Piaskownica (u mnie wyciski z foremek Primy i masy lekkiej Fimo)   

Art and Soul Studio - march moodboard

Komentarze

  1. Żeby skomentować tę pracę musiałabym podzielić ją na 5cm kwadraciki i o każdym kwadraciku wiele bym mogła powiedzieć... Niesamowite LO!!! Kolory: od tych róży po zupełnie ciemne. Materiały od delikatniusich listków z kalki po metale... Na górze te nutki na dole te "rozlania" -niesamowite! Samo zdjęcie również śliczne... No cóż... Żałuję, że nie jestem dziewczyną z tego zdjęcia byłoby to LO MOJE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam Twoje komentarze <3 potrafisz rozłożyć moje prace na części pierwsze ;) doceniam każde napisane przez Ciebie słowo <3 Dziękuję!

      Usuń
    2. Teraz i ja dziękuję, czuję się doceniona... :)

      Usuń
  2. Wow! Ile tutaj się dzieje. Jakie bogadztwo. A wszystko spójne i przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny scrap! Niby napaćkane, ale wszystko ze smakiem! Całość wygląda cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow!!!! Ale rewelacyjna praca...wykonanie wyjątkowe! Super kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite LO! Jest pięknie skomponowame! Podziwiam, ja nadal boje sie tej formy 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ja też z wielkim oporem podchodzę do każdego LO, ale warto próbować i "ćwiczyć" bo samo próbowanie daje duuużo frajdy :D i jest okazja pochlapać się mediami ;)

      Usuń
  6. Świetna kompozycja, niesamowite dodatki od tych delikatnych po metalowe i ta mnogość warstw i detali - no po prostu rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny layout! Dopracowanyw każdym calu. Kolory idealnie się uzupełniaja i ozdabiają czrno-białe zdjęcie. Jest się czym pozachwycać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ tu się dzieje🤩 świetnie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ileż tu sie dzieje!!! Wspaniałe LO

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowite kolory, piękna kompozycja, warstwowość... - cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe, klimatyczne LO, pełne cudownych detali! A kolekcję papierów muszę koniecznie zapamiętać, bo mam w bliskim gronie pasjonatów jazzu i pewnie mogą mi się przydać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolekcja jest zdecydowanie dla miłośników muzyki i Jazzu :) warto mieć ją pod ręką.
      Dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  12. Przepiękna praca, pełna detali. Dziękujemy za udział w zabawie Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Co za energetyczna praca :) Dziękuję za zgłoszenie pracy w wyzwaniu Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne LO, super wyszło :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty