#253 Zielono mi! - czyli kolejne wyzwanie w Craft o'clock

Dziś mam dla Was inspiracje wykonaną na kolejne wyzwanie
Sklepu Craft o'Clock, któro właśnie ruszyło na ich blogu.

Temat wyzwania to: "Zielono mi!"
Mi jest bardzo zielono :) do ozdobienia tego czekoladownika (baza opakowania na dużą czekoladę od Goatbox - CraftCorner) użyłam arkusza papieru 30,5x30,5 z kolekcji "Greenery Charm" oraz uzupełniającej go kolekcji "I Do!". Z obu arkuszy wycięłam motyw lilii i umieściłam po obu stronach pudełka. Z arkusza z dodatkami do kolekcji "I Do" wycięłam parę młodą, kokardki, lampiony i romb, zaś z dodatków do wycinania Flowers II wycięłam narożną i brzegową kompozycję lilii, motylki i pojedyncze kwiaty. Dzięki tym elementom zbudowałam przestrzenną kompozycję, którą dopełniają gaza i białe koronki. Na odwrocie pudełka umieściłam symboliczne elementy, na wyciętym serduszku nakleiłam przy pomocy taśmy dystansowej dwa kieliszki i obrączki. Ten detal pięknie zamknął mi całą kompozycję czekoladownika. 













Komentarze

  1. Wspaniały, wiosenny , radosny czekoladownik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny taki w zieleniach. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda świetnie. Fajne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny czekoladownik. A te papiery są przepiękne 😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny czekoladownik :) super

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjnie wygląda taka szeeeeroka praca, fajny format. No i świetna Twoja "robota" na tym formacie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepiękne! Przed momentem dostałam te papiery i jestem zachwycona!

      Usuń
    2. Dziękuję :) używaj i chwal się, bo prace z nich same się tworzą ;)

      Usuń
  7. Bardzo zielono i wiosennie, fajnie zagospodarowałaś przestrzeń :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty