#261 Kartka Vintage #2 - CS/Papelia

Witajcie :)

Dziś pokażę Wam kartkę, którą planowałam zrobić już od dawna.
Bardzo lubię bawić się pudrami do embossingu na gorąco i pomyślałam, że Papeliowe stemple będą pięknie się prezentować embossowane na kalce kreślarskiej. 
Jakiś czas temu przewijał się ten temat przez internet, ale szybko ucichł, postanowiłam go odświeżyć.
Odbite i zembossowane na kalce kwiaty wycięłam nożyczkami i wkomponowałam w pracę. Tak samo wykonałam napis "W dniu ślubu", co nadało mu lekkości.
Mam nadzieję, że zobaczycie jak pięknie całość połączyła się z papierami Lemoncraft "Sense and Sensibility".
Na kartce możecie również zobaczyć piękne tekturowe narożniki również zembossowane, ale bałym pudrem z brokatem, które zamykają całą kompozycję kartki.
Zdjęć nacykałam odpowiednio ;) z każdej strony, by zaprezentować Wam urok tych embossowanych dodatków.
















Pracę zgłaszam na wyzwania:

SnipArt




Komentarze

  1. Ojojoj, szczęka mi odpadła ;-) Dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała karteczka, a kwiatuszek i embossowane elementy - przecudne.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna!! Śliczne te pergaminowe kwiatuszki!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka. te pergaminowe kwiaty mnie zauroczyły. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest śliczna;) Dziękuję za udział w marcowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna praca! Nigdy nie próbowałam , ale swoją pracą zainspirowałaś mnie do popróbowania takiego embossingu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) próbuj, zawsze warto samemu się przekonać co nam się podoba :D

      Usuń
  7. wowww cudowna praca <3 pięknie wygląda embossing na kalce - czy można ten pomysł wykorzystać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) a pomysł jak najbardziej można wykorzystać ;)

      Usuń
  8. Jaka piekna:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Marcowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. oh how I love this . thank you for joining Snip Art March challenge !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty