#292 Jesienna mediowa puszka na przybory

Hej hej :)
Dziś wyczarowałam dla Was z jesienną puszkę (po herbacie), którą przerobiłam na przybornik.
Przynajmniej teraz mam wszystkie pędzle w jednym miejscu ;)
Do stworzenia takiej mediowej puszki użyłam:
czarne gesso, białe gesso, metaliczne farbki 13@rts, woski Cadence, mgiełki Pentart i 13@art.
Strukturę pod kompozycjami wykonałam przy użyciu żelmedium, maski Studio75, pozostałości po tekturkach, skrapek, koronek, gazy i kory.

Kompozycje zaś powstały z kory lipy (ma niezwykła fakturę i idealnie nadaje się do mediowych prac), kory brzozy, sztucznych liści paproci, sztucznego mchu, papierowych kwiatów, prawdziwych szyszek świerka i olchy, znajdziecie tu również żołędzie i kulki imitujące jagody ostrokrzewu.














(Woski Cadence)
  

Puszkę zgłaszam an wyzwania:



Komentarze

  1. WOW! To jest to, co lubię :-) Baaaardzo mi się podoba! Dziękuję za udział w zabawie Three Wishes i przesyłam uściski, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję, im częściej sięgam po media tym bardziej się wyciągam... Są uzależniające ;)

      Usuń
  2. Ileż jesieni w tej pracy. Pięknie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Великолепный стакан! Прекрасная работа! Спасибо за участие в задании блога Аrt piaskownica! Удачи ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing! Love the textures and the colors! Thank you so much for joining us at Mixed Media & Art!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo bogato ozdobiona, fantastyczna ta puszka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. beautiful work there! Thank you so much for joining us at Mixed Media & Art!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty