#302 Świąteczna kartka Patchwork'owa dla KP

Witajcie :)

Dziś przygotowałam dla Was świąteczną kartkę patchworkową, którą wykonałam na podstawie warsztatów z tej techniki.
Kartka ma kilka warstw i jak widać jest mocno przestrzenna co jeszcze bardziej dodaje jej uroku.
Piękne tekturki z kolekcji "Idzie zima" Kreatywna Pracownia - Love Handmade, idealnie wpasowały się w formę kartki oddając całą magię zbliżających się świąt.
Mam nadzieję, że ta technika przypadnie Wam do gustu tak jak mi i stworzycie wiele interesujących prac patchworkowych, nie tylko o tematyce świątecznej :)









Kartkę zgłaszam na wyzwania:

EgoCraft

CraftStyle


Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ostatnio bardzo spodobały mi się te ośnieżenia i tak jakoś się wpychają do większości prac ;)

      Usuń
  2. Świetne warstwy. Bardzo klimatyczna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna magia świąt ...cudowny klimat!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny klimat udało Ci się stworzyć na tej pracy:) Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna i bardzo klimatyczna, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna, bardzo świąteczna kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię jak na kartka tak dużo się dzieje. Pa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna jest ta technika. Chętnie spróbuję się jej nauczyć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) przyznam, że już wcześniej robiłam kartki patchworkowe, ale dopiero te świąteczne prace pokazały jaki klimat pracy można stworzyć.

      Usuń
  9. Śliczna kartka, piękna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie, mroźnie i świątecznie! Piękna kartka! Dziękuję za udział w zabawie egoCraft!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię patchworkowe kartki, a Twoja jest w dodatku niezwykle świąteczna i taka pierniczkowa :) Cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale cuuudo!
    dzięki, że zgłosiłaś do wyzwania Craft Style!

    OdpowiedzUsuń
  13. wooow,cudna i klimatyczna pachnie świętami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie ośnieżona.Z zimowo-świątecznym klimacikiem. :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem czemu, ale zapachniało mi tu piernikiem! Klimat świąt pięknie uchwycony. Dziękuję za udział w Miszmaszowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty