#304 Pudełko GoatBox podwyższone - pomysł na zapakowanie prezentu

Witajcie :)

Dziś prezentuję Wam naszą nowość, czyli podwyższone pudełka Goatbox. W sklepie znajdziecie podwyższone pudełka w rozmiarze    w różnej kolorystyce i w wersji z okienkiem i bez.
Takie pudełko jest super rozwiązaniem, gdy Wasze prace, pod wpływem niepohamowanej twórczości przybierają na warstwach i wysokości ;) 

Ja dziś chcę Wam zaproponować jak, inaczej niż na kartkę, możecie wykorzystać nasze głębokie pudełeczka, ale zanim do tego dojdę, opowiem Wam jak ozdobiłam swoją niebieską bazę.


Jak już zauważyliście, niebieska bazę okleiłam szarym papierem z kolekcji "Królowa Śniegu II" od Galerii Papieru. Wybrałam arkusz w gwiazdki, by jak najbardziej kojarzył się ze świtami i mrozem, ponieważ postanowiłam, że to pudełko będzie opakowaniem na prezent świąteczny dla mojego męża :) Zanim jednak okleiłam pudełko, każdy docięty kawałek ozdobiłam embossowanymi na srebrno śnieżynkami, które wykonałam przy użyciu stempla od Project Prezent. 


Kolejny stempel od Project Prezent, który możecie zobaczyć to "Jest taki czas...", który umieściłam na dnie pudełeczka w formie świątecznych życzeń. Dzięki temu, że pudełko jest z okienkiem, nawet po wyjęciu zawartości całość prezentuje się niczym ramka :)


Po zapakowaniu prezentu postanowiłam dodać jednak małe co nieco, czyli na wieczko przykleiłam świąteczną tekturkę, którą również miejscami embossowałam srebrnym pudrem. Pod tekturką umieściłam napis ze stempla "Wesołych Świąt" i całość przewiązałam rypsową wstążką w kolorze czerwieni, dzięki czemu prezent zyskał delikatny "pazur".



Przyznam się, że początkowo chciałam sfotografować pudełko z inną zawartością (męskie bokserki), ale że mąż w domu, a nie chcę spalić prezentu, postanowiłam do zdjęć użyć skarpetek :) i tak oto mam kolejny pomysł co można włożyć do pudełka ;) 



Komentarze

  1. W sumie pomysł na zawartość jeszcze może się zmienić... Jeśli mąż podpatrzy, co tam na blogu ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa no właśnie musiałam kombinować, żeby nie zobaczył, więc oryginalny prezent wciąż czeka schowany :D skarpetki to tylko zmyłka ;)

      Usuń
  2. Fajne te pudełka. A Twoje dodatkowo pięknie ozdobione.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowe opakowanie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Samodzielnie wykonane opakowanie to wspaniałą sprawa :) Też czasem przygotowuję. A jeśli nie mam czasu (lub prezent gabarytowo nie pozwala na takie rozwiązanie), to opakowuję w papier prezentowy. Najbardziej nie lubię kupnych torebek prezentowych, bo dla mnie to takie pójście na łatwiznę ;) Akceptowalne są jeszcze torebki prezentowe samodzielnie ozdobione :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100% :) ja zawsze starłam się pakować prezenty w papier świąteczny... robiłam wtedy opakowania w kształcie cukierka :) torebki prezentowe były takie "od niechcenia", albo "nie miałam czasu nic innego wymyśleć" i "nie chciało mi się, wiec masz co jest"...

      Usuń
  5. super opakowanie a ja pamiętam jak dawniej wszystko pakowane było w papier, a potem weszy torebki i były takie wow i szał ciał i jak ktoś dostał w papierze zapakowane to fe, bo torebki takie super... Eh zmienia się o wszystko... Powiem szczerze lubię pakować i cieszę się jak mogę to zrobić po swojemu dodać swój bilecik handmade ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      no tak to jest z "modą", że przychodzi i odchodzi ;) ja to taka bardziej tradycyjna jestem i też wolę sama pakować i ozdabiać, szczególnie pisać ręcznie życzenia... nie lubię gotowców, ale bardzo często się spotykam z pytaniem: "a ma pani jakieś ładne życzenia?" ... ręce opadają, ludzie już całkiem na łatwiznę idą ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty