#303 Świąteczna DL z Yuletude - Lemoncraft

Hej hej :)

Kolejna moja świąteczna inspiracja to kartka DL okiennica od Goatbox.
Kartkę wykonałam z użyciem kolekcji Lemoncraft - Yuletude.
Specjalnie do kartki wykonałam foamiranową poinsecję z wykrojnika od CraftPassion.
Papiery ozdobiłam dodatkowo embossowanymi na złoto śnieżynkami ze stempla Project Prezent, którego stempel ze świątecznymi życzeniami znajdziecie również w środku kartki.











Kartkę zgłaszam na wyzwania:

Craft Style

Miszmasz Papierowy

Komentarze

  1. Cudne są kolory tej kartki, ciepłe jak pierniki i ogień na kominku

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna i bardzo elegancka kartka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna praca, świetnie skomponowałaś całość i zainspirowałaś mnie tą formą:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są :) Bardzo eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) to jedna kartka, z tym że zdjęcia robiłam w różnym oświetleniu, te pierwsze zdjęcia udało mi się zrobić przy porannym słońcu, którego niestety jest teraz coraz mniej

      Usuń
  5. Świetna forma kartki inna niż zwykle a jej klimat jest wyjątkowy

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna pod każdym względem. Niesamowicie misternie dopracowana. I kuszą mnie te stemple. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo klimatyczna i dopracowana w każdym calu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała kolorystyka, niezwykle elegancka :) A stempelek z życzeniami jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) stempelek jest śliczny i bardzo ułatwia sprawę ;)

      Usuń
  9. oj...kartka w której już się zakochałam wcześniej...cudo! dzięki,że zgłosiłaś na wyzwanie Craft Style i mogłam obejrzeć dokładnie!!! powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka boska kartka! Poinsecja w białym kolorze jest po prostu cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  11. przecudna karteczka pięknie ozłocona :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty