#298 Urodzinowy zestaw z Mintay - szkatułka

Hej. W poprzednim pocie pokazałam Wam urodzinową kartkę, w tym pragnę zaprezentować Wam szkatułkę na biżuterię. Całość pięknie się prezentuje w komplecie.
Ten zestaw urodzinowy wykonałam na zamówienie przyjaciółki,
która wybierała się na urodzinki 30-tkę do koleżanki.
Mogę Wam zdradzić, że zanim prezent został wręczony w środku znalazło się małe co nieco z biżuterii, by jeszcze bardziej podkreślić przeznaczenie pudełeczka ;)
Wiem również że solenizantka była zachwycona, co bardzo mi schlebia :)

















A tak prezentował się zestaw :)

Komentarze

  1. Świetna szkatułka, a komplet prezentuje się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna szkatułka, a komplet bombowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna szkatułka:) I z kartką tworzy piękny komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny komplet! Po ostatnim poście z kartka byłam ciekawa, co jeszcze powstało. Szkatułka idealnie pasuje do kartki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pudełko :) Szalenie podobają mi się te liście na bokach wieczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Kartka cudowna ale szkatułka ... wow!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja :) Piękna szkatułka :) i cały komplet jest wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie piękna szkatułka z klimatem :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty