#241 Ramka na zdjęcie dla CraftStyle/Papelia

Hej hej :)

Dziś mam dla Was kolejną pracę, czyli drugą gościnną inspirację dla CraftStyle.
Przygotowałam ramkę na zdjęcie w formie do powieszenia na ścianie.
Ramkę wykonałam przy użyciu papierów Craft o'Clock "Home...sweet home" oraz kwiatów z foamiranu, które wykonałam samodzielnie.
Ramka jest takim mały prezentem dla mnie i mojego męża z okazji zbliżających się walentynek, dlatego też w ramce już umieściłam nasze zdjęcie z pierwszych wspólnych wakacji.












Komentarze

  1. Piękna! I świetny pomysł na walentynkowy prezent.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      p.s. tu jeszcze byliśmy "piękni i młodzi" ;) hahah

      Usuń
  3. Piękna ramka. Kwiaty zachwycają :) świetny pomysł na prezent

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ramka i świetny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty