#242 Exploding box w klimacie Prowansji - "Lawender Hills" od CoC

Hej hej :)

Dziś inspiruję na blogu Craft o'Clock gdzie ruszyło kolejne #16 wyzwanie, tym razem tematem wyzwania jest "Delikatna i romantyczna".
Ja postanowiłam wykonać box w romantycznym klimacie Prowansji, a dodatki koronek, mchu i małych delikatnych różyczek HIP dodały całości delikatności.
Box jest jednocześnie pomysłem na prezent ślubny i w tym temacie znajdziecie w nim tekturki.

Mam nadzieję, że taki boks jako symbol miłości zainspiruje Was do jej celebrowania,
a kolekcja Lavender Hills zainspiruje Was do tworzenia romantycznych prac :)







 







Komentarze

  1. Piękne pudełeczko! Ja mam takie lawendowe papiery i ciągle szkoda mi ich pociąć. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) wiem co czujesz, ale warto stworzyć z nich coś niepowtarzalnego ;) wtedy papiery się jeszcze lepiej prezentują

      Usuń
  2. Piękny box. Kocham lawendę w pracach, choć przyznam się bez bicia, że sama jeszcze nie tworzyłam z lawenda ;) prezent na pewno przypadnie do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ja również bardzo lubię motyw lawendy i jak tylko dostałam te papiery w ręce musiałam coś z nich stworzyć, no i taki box wyszedł ;)

      Usuń
  3. O jacie jaki rewelacyjny. Wygląda jakbyś tam kawałek lasu umieściła. Super projekt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Romantyczny i taki dopracowany, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszło pięknie, romantyczni e i z nutką wiosny oraz zapachu lawendowego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne pudełko jak dla mnie trochę też w leśnym klimacie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ostatnio polubiłam motyw mchu, który faktycznie nadaje nieco leśnego klimatu :)

      Usuń
  7. Ale piękne i klimatyczne pudełko...magia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała praca, rewelacyjna w każdym szczególe 💕

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty