#244 Etui w formie zaproszenia

Kolejna propozycja podania naszego Etui,
to forma zaproszenia (tu) komunijnego dla chłopca.
Z zewnątrz etui ozdobiłam tak, jakbym ozdobiła zwykłą bazę kartki.
Do środka zaś włożyłam wkładkę, na której znajdzie się tekst zaproszenia.

Takie etui można również wykorzystać zamiast kartki (tak jak pisałam w poprzednim poście)
na upominek w postaci vouchera, bonu czy po prostu wsunąć do środka pieniążki, wystarczy z zewnątrz ozdobić etui jako prezent/pamiątka komunii :)





Komentarze

  1. Świetny komplecik ;) fajna pamiątka, inna niż wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowe i ładne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie o takim czymś myślałam, pisząc poprzedni komentarz. :) Super wygląda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze można tam wsunąć np. zdjęcie komunisty czy napisany przez niego osobiście liścik do chrzestnych. :)

      Usuń
    2. Super pomysł :) jeśli wykonasz jakąś inspirację z naszym Etui to koniecznie pochwal się na grupie na fb @goatbox inspiracje

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, szukałam innej, nietradycyjnej formy, ale żeby była prosta i wciąż efektowna :) i wyszedł taki oto projekt.

      Usuń
  5. O teraz zaproszenie, o proszę proszę . Kolejna piękność.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) zaproszenie było priorytetem w tym projekcie, ale postanowiłam zacząć od nie oczywistego projektu, jak ten w poprzednim poście ;)

      Usuń
  6. fajna alternatywa zwykłej kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne. Bardzo ciekawa forma wyszła.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super. Fajna forma zaproszenia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ciekawie wyglądają te koronki na dole!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, lubię koronki, są dla mnie sposobem na w tu pełnienie miejsca :)

      Usuń
  10. Świetny pomysł na zaproszenie i do tego super wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty