#248-1 (258) Album Bodziak - strona 1 z 6

Hej hej :)

Dziś przychodzę do Was z moją ostatnią inspiracją dla Kreatywnej Pracowni. 
Inspirowałam dla niej przez pełne 10 miesięcy.
Z tej okazji postanowiłam wykonać album bodziak, a to jedna ze stron albumu dziecięcego, który właśnie powstaje. Do jego wykonania użyłam kilku tekturek z kolekcji "kochany szkrab" oraz "kid's". Bazę obkleiłam dwustronnie papierami ScarAndMe z kolekcji "Little Cuties", w centrum bodziaka przykleiłam bazę kartki 10,5 x 15 cm którą okleiłam motywem z papierów, w ten sposób powstała otwierana książeczka. Dookoła niej przykleiłam tekturki i kwiaty. Jako kołnierzyk przykleiłam kawałek białej bawełnianej koronki.











Komentarze

  1. Cudownie było pracować z Tobą w jednym zespole. Mam nadzieję ,że kiedyś jeszcze będzie taka okazja .
    Życzę Ci powodzenia 🤗
    I do zobaczenia w realu za kilka dni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie kochana :) oby nadążyła się okazja kolejnej współpracy :) i już nie mogę się doczekać naszego spotkania w Realu 😍😍😍

      Usuń
  2. Z pewnością powstanie piękny album, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) mam nadzieję że czas pozwoli i szybko pochwalę się całym albumem ;)

      Usuń
  3. Pięknie ozdobiona strona. Już nie mogę się doczekać co będzie dalej. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowo! Zapowiada się świetnu album.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny bodziak :) taki dopracowany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajniutka i pełna uroku :) Ciekawa jestem całości ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny i delikatny , bardzo mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna część albumu :) Powodzenia w nowych projektach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna ! Czekam na kolejne strony :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna karta albumu, czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty