#249 Wiosno przybywaj ;)

Hej hej!

Dziś na blogu Craft o'Clock prezentujemy nasze prezemierowe kolekcje.
Ja mam przyjemność zaprezentować Wam kolekcję typowo wiosenną, ale nietypowo piękną ;)
Bardzo bogatą kolorystycznie, pełną dodatków i przesłodkich królisiów :D

Pierwsza kartka ma wymiary 10,5x15 cm i jest w formacie sztalugi.
Postanowiłam, że przybliżę Wam możliwości dodatków do wycinania, których jest aż DWA arkusze o wym. 30,5 x 30,5 cm.
Jest z czym szaleć!








Karteczkę zgłaszam na wyzwania:

Art Piaskownica - u mnie znalazły się króliczki :)



Komentarze

  1. Bardzo optymistyczna ta kartka :) A feria barw zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka. Bardzo mi się podoba 💕

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycająca kartka! Masz rację, króliczki przeurocze <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka cudowna praca. Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudna! Uwielbiam takie papiery.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kartka. A te baloniki... Cudo ❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza wiosenna karteczka. Dziekuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wooow, jest przesłodka!
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Prawdziwie wiosenna karteczka, jest cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna jest! Dziękuję za udział w zabawie Art Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna:)Dziękuję za udział w Miszmaszowym wyzwaniu.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna! Pozdrawia i dziękuje, że wzięłaś udział w wyzwaniu na blogu Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty