#250 Wiosenno-romantyczna kartka dla dwojga

Druga karteczka z premierowej kolekcji Craft o'Clock to kartka dla dwojga, taka moja wersja spóźnionej Walentynki ;)
Kartka nosi tytuł "Ty i Ja", który na niej znajdziecie.
Kartka wykonana w całości z kolekcji "Spring Bustling", przede wszystkim z pięknych dodatków do wycinania, które są dostępne na arkuszu w formacie 30,5x30,5 cm, więc jest co wycinać :D

Mam nadzieję, że zarówno kartka jak i przecudna kolekcja przypadną Wam do gustu :)











Za kilka dni na moim kanale YouTube pojawią się filmiki, jak wykonać takie karteczki :)
Postaram się od razu podlinkować filmiki w postach z tymi kartkami.


A teraz zgłaszam karteczkę na wyzwania:




Komentarze

  1. Śliczne karteczki, nie potrafię wybrać która piękniejsza.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczaki! Cudowności. Jest piękna ta kartka!

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja 😲 ale piękna... kolorystyka... kompozycja... 💕

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka ,a papier bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już tak wiosennie u Ciebie. Kolejna piękna praca, :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) czuje wiosnę pełną parą :) a dzisiaj w radiu słyszałam, ze możemy się za kilka dni spodziewać bocianów! Także idzie wiosna ;)

      Usuń
  6. Oooo! Jaka piekna. Wyczarowałaś wiosnę! Już nie mogę się doczekać, az te papiery trafia w moje ręce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka! Uwielbiam fiolet a tutaj jest on pięknie wkomponowany! Cuuuudo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna kompozycja i niezwykle przyjemna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna kartka. Piękny zestaw kolorów. Super 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Łał przepiękna, ale się nawycinałaś... podziwiam 💕❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no troszkę tego było ;) ale warto dla takiego efektu :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  11. Jest zjawiskowa! Dziękuje za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stworzyłaś radosny, wiosenny klimat :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięęęękna!!!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty